قوانین و مقررات

قوانین عمومی

لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید، زیرا ثبت سفارش از سایت شرکت سوربن ره آورد به منزله تایید قوانین و مقررات زیر خواهد بود و امضای مشتری لازم نخواهد بود. همچنین لازم به یادآوریست که شرکت فنی مهندسی سوربن ره آورد بعنوان یک شرکت فعال در ایران، در فعالیتهای خود از قوانین و مقررات حاکم بر کشور تبعیت میکند.
همچنین قوانین و مقررات موردی مندرج، در صورت تناقض با قوانین کلی می‌توانند نافی مقررات کلی ذکر شده باشند.
ارسال پیامهایی با محتوا و مضامین غیر مرتبط ممنوع بوده و این گونه پیامها اجازه انتشار نخواهند یافت.

تعریف مشتری یا کاربر:

کاربر یا مشتری شخصیست که با ارائه اطلاعات کاربری خود در فرم ثبت نام نسبت به ثبت سفارش و یا خرید اقدام مینماید.

سیاست رعایت حریم شخصی:

امنیت حریم شخصی کاربر مورد احترام شرکت سوربن ره آورد بوده و این شرکت تمام تلاش خود را در جهت حفظ آن و امن تر شدن سایت برای کاربران آن انجام خواهد داد.
همچنین تمامی مطالب مندرج در سایت، از جمله توضیحات فنی، توضیحات کالا، متون و عکسهای مربوطه، لوگو و گرافیک سایت جزیی از اموال سایت بوده و حق استفاده از آنها برای شخص دیگری وجود ندارد، جز در مواردی که این امر بصورت مکتوب از طرف شرکت سوربن ره آورد به شخص حقیقی و یا حقوقی خاصی اعطا شده باشد.

قوانین مربوط به ثبت و سفارش کالا:

1 –پیش از ثبت سفارش، توضیحات محصول و قیمت آن باید توسط مشتری به دقت بررسی شود.
2 – سفارش گذاری در تمام اوقات در سایت ممکن بوده اما بررسی سفارشات در اولین روز کاری پس از تعطیلات صورت می‌پذیرد.
3 –با توجه به آنکه گاهی سرعت فروش محصولات بیش از سرعت به روز رسانی تعداد موجودی در سایت می‌گردد، بهتر است همیشه کاربران محترم –بخصوص برای تعداد بیشتر از یک عدد- پیش از ثبت سفارش با کارشناسان مربوطه فروش تماس حاصل نمایند.
4 – همچنین در مورد محصولات غیر سفارشی ساز ، پیش از پرداخت نهایی انصراف از خرید ممکن خواهد بود. در مورد محصولات سفارشی ساز نیز بهتر است فرایند فروش بصورت تعاملی بین کاربران محترم با همکاران فروش صورت پذیرد.
5 – با توجه به میزان شارژ محصولات در انبار، شرکت سوربن ره آورد میتواند در هر زمان نسبت به قطع فروش محصولات خود بطور کلی و یا جزیی اقدام کند.
6 – در صورت عدم تکمیل فرم ثبت اطلاعات کاربر ، مسئولیت بروز مشکل در ارسال کالا به مشتری بعهده مشتری خواهد بود.
7 – با توجه به نحوه ارسال کالا برای مشتری که طی موافقت با ایشان حاصل میشود،لازم است اطلاعات شخص تحویل گیرنده بطور کامل ذکر شود. تحویل گیرنده نیز باید در هنگام تحویل گرفتن محصول کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشد.
8 – با توجه به امکان تغییرات قیمت، این امر میتواند تا پیش از پرداخت نهایی انجام شود. لذا بخصوص در مورد فروشهای ویژه بهتر است که خرید با سرعت بالاتری و پیش از اتمام محصول و یا تغییرات قیمت ها نهایی شود.
9 – با توجه به تایید کیفی محصولات، در مواردی که ارسال آنها برای مشتری با شیوه های مختلف مورد تایید خریدار انجام میپذیرد، بروز خسارت در محصول بعهده شرکت حمل و نقل مربوطه بوده و تنها در مواردی که با شیوه مورد تایید این شرکت نسبت به ارسال اقدام شده باشد، شرکت سوربن ره آورد پاسخگوی مشکلات احتمالی در محصول خواهد بود.
همچنین لازم به تاکید است که ارسال محصول با شیوه مورد توافق با مشتری صورت میپذیرد و هزینه آن بر عهده مشتریان محترم خواهد بود.
10 – هرگونه اشکال و یا مشاهده هرگونه تخلف از طریق کانالهای ارتباطی در بخش تماس با ما قابل پیگیری از سوی مشتریان گرامیست.